lunes, 5 de septiembre de 2011

blogK

Publicado agosto 30th, 2011 por comunicacion

NO ESCENARIO D’O BURATO DO INFERNO’ | En el escenario de ‘La cueva del infierno’


A novela gráfica de Xosé Manuel Trigo e Ramón Trigo volta ao escenario natural do que toma o seu nome: o burato do inferno, na illa de Ons. Nesta sima azoutada polo océano e mailo vento transcorre este relato histórico entre a realidade e a ficción, protagonizado polos raqueiros, os piratas de terra que aproveitaban as noites sen lúa para prender fogueiras coas que enganaban as embarcacións, que encallaban noas rochas, onde era atacadas. (Fotos, Mari-Sol García).
“…A barca pirata arribou á illa e dirixiuse a un lugar chamado o burato do inferno ondegardaban o botín de todos os seus saqueos…”
O BURATO DO INFERNO: Xosé Manuel Trigo | Ramón Trigo (FAKTORÍA K)
—————–
La novela gráfica de Xosé Manuel Trigo y Ramón Trigo vuelve al escenario natural del que toma su nombre: la cueva del infierno, en la isla de Ons. En esta sima azotada por el océano y el viento transcurre este relato histórico entre la realidad y la ficción, protagonizado por los raqueros, los piratas de tierra que aprovechaban las noches sin luna para encender hogueras con las que engañaban las embarcaciones, que encallaban en las rocas, donde era atacadas. (Fotos, Mari-Sol García).
“…La barca pirata arribó a la isla y se dirigió a un lugar llamado la cueva del infierno donde se guardaba el botín de todos los saqueos…”
LA CUEVA DEL INFIERNO: José Manuel Trigo | Ramón Trigo (FAKTORÍA K)
Continuar leyendo ‘NO ESCENARIO D’O BURATO DO INFERNO’ | En el escenario de ‘La cueva del infierno’’